• Comunicació interna a l’entorn professional

    Sessions on line en directe

    Objectius del curs

    Empreses i organitzacions de tota mena paren cada vegada més atenció a l’ús de la comunicació no només com a eina de projecció externa sinó com un instrument clau en la gestió interna que afecta la cultura, la manera de fer i el dia a dia de les persones que l’integren. Per als periodistes, tant els que treballen en gabinets i consultories com els que volen fer el pas cap a aquest sector, conèixer les claus de la comunicació interna els permet ampliar les seves competències i horitzons professionals.

    El curs té com a objectiu que els participants aprofundeixin en el coneixement del paper que juga la comunicació interna a les organitzacions a partir de l’anàlisi del seu rol estratègic i de les seves principals eines. Es tracta de transmetre els coneixements clau per entendre i explotar el potencial que la comunicació pot aportar a l’interior de l’empresa.

    Programa

    • Què és la comunicació interna?
    • Objectius estratègics
    • Tendències clau
    • El relat corporatiu
    • La comunicació interna on/off
    • El pla de comunicació interna
    • Emissors i canals
    • Els públics
    • L’experiència del treballador
    • Comunicació interna com a palanca de canvi
    • Employer branding o el treballador com a ambaixador de marca
    • Casos pràctics

    Professores:

    Diana Puig

    Responsable de l’Equip de Comunicació Interna i Employee Experience de Both People & Comms. Té més de 20 anys d’experiència com a consultora de comunicació per a empreses multinacionals, especialista en Comunicació Interna, Branding, Relacions Públiques, Publicitat i Màrqueting Digital. Anteriorment, va treballat a l’agència de mitjans Optimedia Barcelona i a MANGO.

    Mabel Amorós

    Consultora de comunicació especialitzada en comunicació interna i corporativa. 
    Ha treballat en multinacionals i també en organitzacions no governamentals com BDI Mental Health Research Institute o New South Wales’ Ministry of Health, al Regne Unit i a Austràlia i a l’àrea de Comunicació Corporativa i Interna d’ALDI. Actualment forma part de l’Equip de Comunicació Interna i Employee Experience de Both People & Comms.
     

    Metodologia

    La sessió combinarà l’exposició de conceptes i la il·lustració contínua amb exemples i casos pràctics que permetin conèixer de forma amena les bases i tendències de la comunicació interna, així com les principals estratègies i eines per implicar els públics interns de l’organització.

    Destinataris

    Totes aquelles persones interessades a conèixer el potencial de la comunicació interna en una organització: periodistes de gabinets de premsa i de consultories de comunicació; especialistes en comunicació i màrqueting, així com professionals del món de l’empresa que vulguin aprofundir en com la comunicació els pot ajudar a motivar i gestionar equips, a implantar canvis i a potenciar el sentiment de pertinença.