Aconseguir visites a la pàgina web. Utilitzar aquest tràfic per aconseguir objectius. Concretar els objectius en clients. Establir una relació duradora amb els clients. Convertir els clients en prescriptors.
Aquests cinc punts són l’essència de l’Inbound Marketing, un conjunt de tècniques que s’utilitzen de forma coordinada i amb visió estratègica per aconseguir que un producte o una organització sigui present a la ment del consumidor en tot el procés de compra.
Aquest programa es proposa aprofundir en aquest procés i donar a conèixer les tècniques més novedoses, basades en els continguts i en l’automatització. La generació intel·ligent de contingut rellevant és essencial en l’actualitat. Per això, els participants en aquest curs aprendran quins són els tipus de continguts ideals per a cada fase del procés de compra / conversió i coneixeran les eines d’automatització disponibles avui dia.
1. El nou consumidor: Prosumidor
2. La xifra més reveladora: el 90%
3. Origens de l’Inbound Marketing
4. El nou marketing que enamora
5. Els pilars del nou marketing
6. Marketing sostenible: un comercial permanent a Internet
7. Inbound Marketing vs Outbound Marketing
8. Quins continguts creem per a cada fase del procés de compra
9. L’automatització, essencial en el nou marketing
10. Com tancar el cercle: lead scoring i lead nurturing
11. Inbound Marketing per a petites empreses
12. Exemples de bones pràctiques
El curs es basa en l’explicació de conceptes acompanyada de multitud d’exemples. La sessió és dinàmica i es basa en la interacció constant entre professor i participants, orientada a que aquests treguin el màxim profit del seu aprenentatge i puguin veure com aplicar-lo a la seva pràctica professional, present o futura.
En tractar-se d’un curs de nivell introductori a les noves tècniques de marketing efectiu, no calen coneixements previs.
No és imprescindible assistir al curs amb ordinador portàtil o tauleta, però pot ser d’utilitat per consultar exemples addicionals als exposats pel professor.
Aquest curs va destinat a totes aquelles persones que es volen familiaritzar amb les noves formes de fer marketing. S’adreça especialment a professionals del marketing i de la comunicació, periodistes que volen aproximar-se a aquest sector i a tots aquells professionals de la comunicació que volen aplicar aquestes tècniques a la seva pròpia empresa, negoci o servei freelance.
Expert en inbound marketing. Actualment és director de marketing en una empresa del sector e-commerce. Combina aquesta dedicació amb la gestió del seu blog Marketing en Redes, en el qual tracta les noves formes de captar clients i vendre a Internet. També exerceix puntualment com a consultor. Ha impartit seminaris i webinars sobre inbound marketing a centres (IEBS) i empreses (SEMRush). Llicenciat en Periodisme, està certificat en inbound marketing per Hubspot i posseeix la certificació de Google en Analytics i Adwords. Ha cursat màsters en Comunicació Empresarial especialitat en Tecnologies Digitals i en Direcció de Marketing i Gestió comercial, així com un postgrau en Brand Community Management.
17/04/2024 Barcelona |
16/04/2024 Barcelona |
16/04/2024 Barcelona |
11/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20