Impressions? Abast real? Abast orgànic? Share of voice? L’objectiu del programa és entendre què significa realment cadascuna de les mètriques de mesura de resultats en xarxes socials i aprendre com aplicar-les per disposar d’indicadors de l’èxit d’una estratègia i les seves corresponents accions.
Els participants també aprendran a monitoritzar a través d’un dashboard (quadre de comandament) personalitzat que els permeti afinar els seus resultats dia a dia i crear accions i continguts que obtinguin un major rendiment social.
Introducció: el mètode
Les mètriques i indicadors a Facebook
Les mètriques i indicadors a Twitter
El dashboard de monitorització
El curs combina l’exposició de conceptes i la seva aplicació immediata a través de la creació d’un dashboard d’exemple per a un cas proposat.
És imprescindible assistir al curs amb un ordinador portàtil i dades d'accés com a administrador a una pàgina de Facebook i un perfil de Twitter. No són necessaris coneixements previs de mètriques ni de Social Media ROI. Únicament cal un nivell d’usuari d’Internet i xarxes socials.
El curs està obert a tots aquells periodistes i professionals de la comunicació amb coneixements bàsics en xarxes socials, que administrin com a mínim una pàgina de Facebook i/o un perfil de Twitter (poden ser els propis) i que vulguin analitzar tot el resultat de les seves accions socials i obtenir una metodologia bàsica de treball quant a monitorització. Els coneixements adquirits els seran de gran utilitat en les tasques pròpies del community management o del marketing digital.
Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.
09/05/2025 Barcelona |
08/05/2025 Barcelona - Teletreball |
07/05/2025 Barcelona |
06/05/2025 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat