• Introducció al màrqueting digital

    Objectius del curs

    El digital està transformant les empreses i se’n parla a tot arreu, creant un context amb molt soroll però… quin profit hauríem de treure a un mitjà com internet? Serveix per a tots els clients i/o empreses? Si estàs pensant en llençar-te al màrqueting digital, comença amb aquest curs bàsic que t’ajudarà a fixar les bases i a tenir una visió panoràmica del món del màrqueting i a fer les passes d’una forma encertada. Tot això acompanyat d’exemples i casos pràctics que ens ajudin a visualitzar els canvis i com ens afecten.

    Programa

    1. Les bases del màrqueting digital

    • Les noves tecnologies i el màrqueting
    • Màrqueting 1.0, 2.0 i 3.0
    • Intoxicació i accés a la informació
    • Definició de màrqueting digital
    • El màrqueting on-line i el màrqueting tradicional: blended màrqueting
    • Un nou enfocament: del producte al consumidor
    • Outbound & Inbound màrqueting

    2. El màrqueting digital com a instrument

    • La nova distribució de mitjans
    • Les 4 P’s i les 4 C’s del màrqueting digital
    • La matriu DAFO i estratègies
    • El mix de màrqueting i el mk digital
    • La creació del buyer persona
    • El funnel en el màrqueting digital

    3. La teva web com a base del teu màrqueting digital

    • El puzzle d’eines del màrqueting on-line
    • La web com a base estratègica, la web 4.0
    • Anàlisi d’usabilitat web i rendiment
    • Les landing page i les pàgines d’agraïment
    • La mesura de resultats del teu web

    4. Introducció bàsica a altres eines de màrqueting digital

    • El posicionament orgànic
    • Màrqueting de continguts
    • Xarxes socials
    • El màrqueting d’afiliació
    • Plataformes publicitàries on-line

    Metodologia

    10 hores de teoria amb un enfocament pràctic en què veurem molts casos pràctics d’exemple.

    Destinataris

    Professionals amb una activitat professional lligada a la presència digital de la seva empresa, marca, o perfil, tant des del punt de visita de la comunicació com del màrqueting, i adaptats al treball dins de l’entorn on-line. No són necessaris coneixements de les plataformes digitals ni tampoc estar familiaritzats amb conceptes bàsics de màrqueting i estratègia en ser un curs bàsic en què s’introduiran aquests temes.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques a la Facultat de Ciències de la Informació de Sevilla. Ha estat directora creativa en agències espanyoles dedicades al màrqueting on-line o al màrqueting below the line. Des del 2009, és directora creativa i sòcia fundadora d'Úbica Below, agència especialista en màrqueting i comunicació digital. Professora i ponent amb més de 15 anys d’experiència impartint cursos especialitzats en aquesta matèria en diferents centres i universitats.