Cada cop és més difícil diferenciar-se en un entorn tan exigent com l'on-line. Alguns dels nous consumidors on-line, els prosumers, adopten un paper més actiu, amb veu i una poderosa capacitat de prescripció respecte als seus seguidors; són els influencers. Descobreix com aprofitar-ho per potenciar la campanya de comunicació de la teva empresa i marca.
Introducció: El context
• L'ADN de marca i la identitat digital
• El branded content com a eina de marca
• User generated content i tipologies d'usuaris
• El màrqueting d'influència: dades pràctiques
Màrqueting d'influencers i definició de campanya
• Què és i què no és un influencer: Tipus d'influencers
• L'escolta activa per a detecció d'influencers
• Definició estratègica d'una campanya d'influencers
• Selecció d'influencers i contacte: on, com, per i perquè
• Control i calendarización de la campanya d'influència
• Monitorització de la campanya d'influència, què mesurar i com mesurar l'èxit
• Best practices per no equivocar-se
• Case studies: èxits i fracassos treballant amb influencers
4 hores de teoria amb un enfocament pràctic en el qual veurem casos pràctics d'exemple.
Cal assistir a la sessió amb un ordinador portàtil.
Periodistes i professionals de la comunicació vinculats a l'activitat digital de l'empresa, marca o perfil professional i adaptats al treball dins de l'entorn web. Són preferibles, per tant, coneixements de les plataformes digitals i xarxes socials.
Licenciada en Publicidad y Relaciones Públicas. Directora creativa y socia fundadora de Úbica Below, agencia especialista en marketing y comunicación digital. Profesora y ponente desde hace más de 15 años en cursos especializados de esta materia para diferentes entidades y universidades.
24/04/2024 Barcelona |
24/04/2024 Barcelona |
22/04/2024 Sant Cugat del Vallès |
22/04/2024 Girona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20