• Introducció al màrqueting d'influencers

    Com utilitzar el poder de la prescripció en la teva campanya de comunicació

    Objectius del curs

    Cada cop és més difícil diferenciar-se en un entorn tan exigent com l'on-line. Alguns dels nous consumidors on-line, els prosumers, adopten un paper més actiu, amb veu i una poderosa capacitat de prescripció respecte als seus seguidors; són els influencers. Descobreix com aprofitar-ho per potenciar la campanya de comunicació de la teva empresa i marca.

    Programa

    Introducció: El context

    • L'ADN de marca i la identitat digital 

    • El branded content com a eina de marca 

    • User generated content i tipologies d'usuaris 

    • El màrqueting d'influència: dades pràctiques 

    Màrqueting d'influencers i definició de campanya

    • Què és i què no és un influencer: Tipus d'influencers

    • L'escolta activa per a detecció d'influencers 

    • Definició estratègica d'una campanya d'influencers 

    • Selecció d'influencers i contacte: on, com, per i perquè

    • Control i calendarización de la campanya d'influència 

    • Monitorització de la campanya d'influència, què mesurar i com mesurar l'èxit 

    • Best practices per no equivocar-se
     
    • Case studies: èxits i fracassos treballant amb influencers

    Metodologia

    4 hores de teoria amb un enfocament pràctic en el qual veurem casos pràctics d'exemple.

    Requeriments

    Cal assistir a les sessions amb un ordinador portàtil.

    Destinataris

    Periodistes i professionals de la comunicació vinculats a l'activitat digital de l'empresa, marca o perfil professional i adaptats al treball dins de l'entorn web. Són preferibles, per tant, coneixements de les plataformes digitals i xarxes socials.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques a la Facultat de Ciències de la Informació de Sevilla. Ha estat directora creativa en agències espanyoles dedicades al màrqueting on-line o al màrqueting below the line. Des del 2009, és directora creativa i sòcia fundadora d'Úbica Below, agència especialista en màrqueting i comunicació digital. Professora i ponent amb més de 15 anys d’experiència impartint cursos especialitzats en aquesta matèria en diferents centres i universitats.

    Preus

    Col·legiats
    34,00€
    Col·legiats en atur
    Gratuït
    Associació de Professionals de la Comunicació d’Andorra
    34,00€
    Associacions i estudiants de periodisme
    60,00€
    Tarifa pública
    68,00€

    Edicions futures

    Barcelona

    Rambla Catalunya, 10 Principal 08007 Barcelona
    05/07/2018 (15:30 a 19:30)
    4 hores
    Castellà
    * El periode d’inscripció començarà 30 dies abans de l’inici del curs