Empreses i organitzacions de tota mena paren cada vegada més atenció a l’ús de la comunicació no només com a eina de projecció externa sinó com un instrument clau en la gestió interna que afecta la cultura, la manera de fer i el dia a dia de les persones que l’integren. Per als periodistes, tant els que treballen en gabinets i consultories com els que volen fer el pas cap a aquest sector, conèixer les claus de la comunicació interna els permet ampliar les seves competències i horitzons professionals.
El curs té com a objectiu que els participants aprofundeixin en el coneixement del paper que juga la comunicació interna a les organitzacions a partir de l’anàlisi del seu rol estratègic i de les seves principals eines. Es tracta de transmetre els coneixements clau per entendre i explotar el potencial que la comunicació pot aportar a l’interior de l’empresa.
La sessió combinarà l’exposició de conceptes i la il•lustració contínua amb exemples i casos pràctics que permetin conèixer de forma amena les bases i tendències de la comunicació interna, així com les principals estratègies i eines per implicar els públics interns de l’organització.
Totes aquelles persones interessades a conèixer el potencial de la comunicació interna en una organització: periodistes de gabinets de premsa i de consultories de comunicació; especialistes en comunicació i màrqueting, així com professionals del món de l’empresa que vulguin aprofundir en com la comunicació els pot ajudar a motivar i gestionar equips, a implantar canvis i a potenciar el sentiment de pertinença.
27/03/2024 Barcelona |
26/03/2024 Vic |
26/03/2024 Tarragona |
25/03/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20