• Linkedin per a empreses

    Treu tot el partit a la xarxa professional

    Objectius del curs

    Linkedin és la millor plataforma professional per a empreses i, tot i així, és a la que menys suc se li treu. En aquest curs, els participants podran descobrir com enfocar el perfil de la seva empresa a Linkedin, com promocionar els seus productes i serveis i, per descomptat, con enfocar i aterrar el pla de continguts i l’estratègia a la xarxa social professional que més eines posa al servei de l’empresa. Coneixent Linkedin, aquesta xarxa social ajuda a a posicionar-te com a expert en el propi sector, a generar marca i a millorar la reputació personal i corporativa. I, a més, permet connectar amb els clients i generar xarxes professionals altament especialitzades.

    Programa

    Introducció: la teva pàgina d’empresa:

    • Com i per què Linkedin.
    • Com crear la teva pàgina d’empresa.
    • Tipus de pàgina d’empresa segons perfil i objectius.
    • Donant a conèixer els teus productes i serveis.
    • Com aconseguir que ens segueixin i ens recomanin.
    • Continguts a Linkedin: l’enfocament correcte.

    Eines de Linkedin:

    • Els grups corporatius i el networking.
    • Tipus de compte a Linkedin i els seus avantatges.
    • Les apps de Linkedin i els seus usos: Blog Link, Box.net Files, Sondejos (Polls), Reading List by Amazon, SlideShare Presentations, Wordpress.
    • Els esdeveniments (events) a Linkedin i les seves possibilitats.

    Linkedin Ads:

    • Opcions publicitàries a Linkedin.
    • Com crear campanyes d’èxit.
    • Mètriques per a mesurar resultats.

    Metodologia

    El curs es basa en l’exposició de conceptes il·lustrats amb un gran nombre de casos exitosos d’exemple.

    Requeriments

    Els participants han d’assistir amb un ordinador portàtil.

    Destinataris

    Periodistes i professionals de la comunicació, així com tota mena de professionals, amb coneixements d’aquesta xarxa social a nivell d’usuari i que vulguin descobrir les seves possibilitats per a l’empresa. No és necessari tenir accés a l’administració d’una pàgina d’empresa, però si es té, farà més fàcil el seguiment del curs.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques a la Facultat de Ciències de la Informació de Sevilla. Ha estat directora creativa en agències espanyoles dedicades al màrqueting on-line o al màrqueting below the line. Des del 2009, és directora creativa i sòcia fundadora d'Úbica Below, agència especialista en màrqueting i comunicació digital. Professora i ponent amb més de 15 anys d’experiència impartint cursos especialitzats en aquesta matèria en diferents centres i universitats.