El mercat competitiu demanda professionals de la comunicació polivalents, oberts als reptes i capaços d’assumir amb dedicació noves responsabilitats mitjançant el treball en equip.
Els esdeveniments són avui més que mai una part important de l’estratègia de comunicació, vendes i màrqueting de les empreses. És un sector clau i que aporta notorietat, reputació, valor i capacitat d’influència tant a empreses com organitzacions.
Per tant, existeix una demanda real de consultors de comunicació professionals capaços d’oferir serveis com l’organització d’esdeveniments d’una forma flexible i rigorosa.
L’orientació és completament pràctica i els objectius són capacitar els participants per organitzar esdeveniments des d’una perspectiva professional i rigorosa; mostrar-los com trobar eines i recursos adequats a cada pressupost; desenvolupar la part creativa de l’esdeveniment i treballar metodologies i trucs per gestionar cada projecte de principi a fi.
L’esdeveniment com un trencaclosques. Procés creatiu: eines i passos a seguir
Pràctica
La sessió és dinàmica, oberta i molt participativa per tal que els participants arribin per ells mateixos a assolir el coneixement. Es tracta d’oferir de forma molt pràctica eines i recursos útils per resoldre els problemes reals que avui plantegen les empreses en els seus esdeveniments.
Totes aquelles persones que necessiten aprendre a organitzar esdeveniments de forma eficaç i que no saben per on començar. Periodistes que en el seu present professional es plantegen reconduir la seva carrera cap a serveis multidisciplinaris de comunicació en un sentit ampli a les empreses.
Doctorand en Comunicació per la Universitat de Vic. Llicenciat en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra i diplomat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona. Consultor de comunicació a Bcnpress i assessor de comunicació i màrqueting corporatiu per a empreses i organitzacions. Ha estat cap de premsa i relacions públiques a Panasonic i Samsung. És director de l’àrea de Relacions Públiques i professor de diverses assignatures del Màster en Direcció de Comunicació i Gestió Publicitària a ESIC Business School, així com professor a IL3-UB. Col·labora amb mitjans com La Xarxa, BTV, Badalona TV, Radio Intereconomia, E-notícies i Catalunya Ràdio, entre d’altres.
22/01/2021 Barcelona |
20/01/2021 Barcelona |
20/01/2021 Barcelona |
15/01/2021 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2021
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20