• Organització d’esdeveniments - Nivell avançat

    Objectius del curs

    L’orientació és completament pràctica i els objectius són capacitar els participants per organitzar esdeveniments en un nivell més avançat. Des d’una perspectiva professional i rigorosa. El taller mostrarà com trobar eines i recursos adequats a cada pressupost, el tracte amb els proveïdors, la gestió global i desenvoluparà a més la part creativa i d’execució de l’esdeveniment.

    El curs capacitarà als assistents per dur a terme amb garanties un esdeveniment de complexitat mitja-alta i aproximarà la realitat dels problemes que els professionals dels esdeveniments es troben en el seu dia a dia.

    Programa

    L’esdeveniment a nivell avançat. Perfil corporatiu

    • Introducció
    • Cas pràctic 1. Presència d’una companyia a una fira internacional
    • Cas pràctic 2. Aniversari “Els 50 anys” per a una empresa de logística
    • Elaboració del projecte, configurar elements i posar-los en ordre
    • Check-list, timings, pressupost i escaleta

    Pràctica

    • Plantejament dels casos reals
    • Resolució per equips amb l’acompanyament del professor
    • Defensa del projecte i debat obert per copsar les decisions preses, les bones i les no tant bones
    • Conclusions

    Metodologia

    La sessió és dinàmica, oberta i participativa per tal que els alumnes arribin per ells mateixos a assolir el coneixement. Es tracta d’oferir de forma molt pràctica eines i recursos útils.

    Destinataris

    Totes aquelles persones que necessiten aprendre a organitzar esdeveniments de forma professional. Periodistes que volen conèixer en profunditat quins són els passos que cal seguir, com s’elabora un pressupost, etc.

    Professors

    Josep Salvat Sangra

    Amb estudis de Doctorat per la Universitat de Vic, és Llicenciat en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra i Diplomat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona. Consultor de comunicació, soci i director de JOSEP SALVAT PR, és assessor de comunicació i màrqueting corporatiu per a empreses i organitzacions. Ha estat cap de premsa i relacions públiques a Panasonic i Samsung. És director del Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat a ESIC Business School Barcelona, així com professor associat a la UAB.