Aquest curs dóna continuïtat a “Elaboració d’un pla de comunicació” amb una perspectiva totalment pràctica orientada a la materialització del pla de comunicació d’una organització per part dels participants i completada amb el treball de casos i exemples proposats pel professor.
Els participants hauran d’haver escollit prèviament l’organització sobre la qual volen fer el pla de comunicació i haver-ne recopilat la informació necessària per tenir una base sòlida per a l’auditoria. A les sessions es desenvoluparan les fases restants de la metodologia proposada en el curs de nivell inicial.
Les sessions s’orientaran al treball pràctic i al debat amb el professor i amb la resta de participants de cadascuna de les fases del treball a mesura que es desenvolupen. Algunes de les fases es completaran amb la resolució de casos i l’anàlisi d’exemples proposats pel professor.
Professionals de la comunicació corporativa i del periodisme que volen desenvolupar un pla de comunicació per a l’organització en la qual treballen o per encàrrec d’una altra. El programa està especialment indicat per a les persones que han seguit el curs “Elaboració d’un pla de comunicació”. Tot i així, no és indispensable haver cursat aquest si disposa d’una experiència consolidada en un departament de comunicació.
Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Washington a Seattle (EUA). Professor associat a la Universitat Ramon Llull; Barcelona School of Management-UPF; UOC i Universitat Pompeu Fabra. Official Trainer a Dale Carnegie. Consultor especialitzat en formació de portaveus i comunicació de crisi.
22/04/2024 Sant Cugat del Vallès |
22/04/2024 Girona |
19/04/2024 Barcelona |
18/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20