• Pla de comunicació - Nivell avançat

    Objectius del curs

    Aquest curs dóna continuïtat a “Elaboració d’un pla de comunicació” amb una perspectiva totalment pràctica orientada a la materialització del pla de comunicació d’una organització per part dels participants i completada amb el treball de casos i exemples proposats pel professor.

    Els participants hauran d’haver escollit prèviament l’organització sobre la qual volen fer el pla de comunicació i haver-ne recopilat la informació necessària per tenir una base sòlida per a l’auditoria. A les sessions es desenvoluparan les fases restants de la metodologia proposada en el curs de nivell inicial.

    Programa

    1. Procés d’auditoria: conclusions i anàlisi DAFO
    2. Definició d’estratègies comunicatives
    3. Argumentari: missatges
    4. Accions: planificació, desenvolupament i càlcul de costos
    5. Indicadors i avaluació de resultats

    Metodologia

    Les sessions s’orientaran al treball pràctic i al debat amb el professor i amb la resta de participants de cadascuna de les fases del treball a mesura que es desenvolupen. Algunes de les fases es completaran amb la resolució de casos i l’anàlisi d’exemples proposats pel professor.

    Destinataris

    Professionals de la comunicació corporativa i del periodisme que volen desenvolupar un pla de comunicació per a l’organització en la qual treballen o per encàrrec d’una altra. El programa està especialment indicat per a les persones que han seguit el curs “Elaboració d’un pla de comunicació”. Tot i així, no és indispensable haver cursat aquest si disposa d’una experiència consolidada en un departament de comunicació.

    Professors

    Josep M. Brugués del Moral

    Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Seattle (EUA). Professor de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals a la Universitat Ramon Llull i professor associat a: l'IDEC. UPF i UOC. Official Trainer a Dale Carnegie.