• Social Media Plan en l’era post Facebook

    Objectius del curs

    Tenies a Facebook com l’eix del teu pla estratègic de xarxes socials? Aleshores hem de parlar: després dels canvis de l’algoritme de Facebook, ha arribat el moment de repensar tot el teu model de visibilitat en xarxes socials (o el dels teus clients). En aquest curs abordarem els recursos necessaris i desenvoluparem un pla efectiu i a prova de canvis.

    Programa

    • El ranking de les xarxes socials, avui
    • En què ens afecta el canvi de Facebook
    • Quines xarxes s’adapten millor al nostre negoci
    • L’estratègia de continguts amb les noves pautes d’engagement
    • La fusió del Community Management tradicional i el Màrqueting Digital
    • Desenvolupament del nou pla de social media

    Metodologia

    El curs combina l’exposició de conceptes i i exemples amb la resolució d’un cas pràctic que es porta a terme de forma individual i es contrasta amb la resta de participants.

    Requeriments

    Es recomana assistir a les sessions amb un ordinador portàtil, tablet o smartphone.

    Destinataris

    Professionals amb una activitat lligada a la presència digital de la seva organització o empresa, marca o perfil professional, tant des del punt de visita de la comunicació com del màrqueting, i adaptats al treball dins l’entorn on-line.

    Community managers, especialistes en xarxes socials, emprenedors, empresaris, especialistes en màrqueting i, en general, tots aquells que tinguin un paper actiu en el desenvolupament d’estratègies en social media.

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.