Aquest curs, a càrrec de Maria Gratacós, pretén donar unes eines de redacció efectives per a la seva immediata aplicació en la creació publicitària. Donat que el Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes de Catalunya ja ofereix altres programes dedicats al màrqueting, a les xarxes socials, a la redacció periodística, al branding i a l’storyteling, aquest s’enfocarà especialment a les tècniques literàries que s’apliquen actualment en la creació de publicitat, partint dels casos existents en el mercat.
1.Primera sessió
Anàlisi i Teoria
2.Segona sessió
Teoria i Pràctica: Tècniques literàries aplicades a la redacció publicitària
El curs es basa en la combinació de l’explicació de conceptes, l’anàlisi d’exemples i el treball pràctic dels participants. L’objectiu és desenvolupar la tècnica literària i enfocar-la a la creació d’idees a partir d’un concepte que no es presenta aïllat, sinó en el context d’un mercat altament competitiu.
Cal assistir amb ordinador portàtil.
Tots aquells professionals del periodisme, la comunicació, el màrqueting i la publicitat que volen ampliar els seus horitzons i aprendre noves tècniques.
22/04/2024 Sant Cugat del Vallès |
22/04/2024 Girona |
19/04/2024 Barcelona |
18/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20