Aprendre a crear una campanya d’e-mail màrqueting a través d’una potent eina anomenada Mailchimp que ofereix resultats totalment professionals i de manera gratuïta. Es presentarà el procés de creació de la campanya, així com tots els factors que cal tenir en compte, com crear llistes de destinataris, dissenyar la newsletter, posar-la en marxa i fer-ne el seguiment un cop enviada, monitoritzant els resultats a través de potents estadístiques.
El format consisteix en una classe on-line en directe d’1 hora de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió. Podràs connectar-te còmodament des del teu despatx, casa o en mobilitat a l’hora escollida. Sense desplaçaments.
Totes aquelles persones que gestionen informació, tenen alguna cosa a comunicar, porten negocis propis o gestionen els d’altres, etc., i per tant tenen la necessitat d’arribar de manera directa i professional al seu públic objectiu.
Periodista especialitzada en Internet des de 1997. Entre altres coses, ha estat directora de laMalla.cat des de 2000 fins a 2006, cap de planificació editorial no diària a Prisacom el 2007 i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com de 2009 fins 2011. És professora del Taller integrat de periodisme - Especialització Internet a la Universitat Pompeu Fabra.
16/04/2021 Sant Pol de Mar |
14/04/2021 Barcelona |
12/04/2021 Barcelona |
09/04/2021 Igualada |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2021
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20