Les diferents administracions han posat en marxa ajuts per compensar part de les pèrdues econòmiques que han patit els autònoms i les empreses com a conseqüència dels efectes de la COVID-19. En aquest webinar explicarem quines són totes aquestes mesures econòmiques i socials a les quals poden acollir-se els professionals de la informació i comunicació.
El format consisteix en una classe en directe on line. Les persones assistents podran plantejar els seus dubtes i preguntes a través del xat.
Emprenedors, autònoms i empreses interessades en conèixer les línies d’ajuts i mesures desenvolupades en aquests moments excepcionals per atenuar els efectes de la COVID-19
Soci director d'AFISEC SERVEIS EMPRESARIALS, SL. Titulat en Ciències Empresarials. MàsterTributari. PDD IESE de la Universitat de Navarra.
09/04/2021 IGUALADA |
07/04/2021 Barcelona |
07/04/2021 Barcelona |
06/04/2021 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2021
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20