• Webinar: Introducció al Branded Content

    Objectius del curs

    Ens trobem en un moment de saturació de continguts que fa difícil arribar als nostres usuaris i connectar amb ells. Descobrir com aplicar una estratègia de branded content dins de la teva estratègia de continguts, t’ajudarà a empatitzar amb la teva audiència. L’objectiu del webinar és fixar els principis del desenvolupament branded content: un contingut útil, bé sigui de tipus informatiu o d’entreteniment, que integrarà la marca, essent tant rellevant per a l’usuari com per a la marca en si mateixa.

    Programa

    • Què és i per què serveix el Branded Content
    • L’ADN de la marca, el seu posicionament i la realitat
    • Del contingut és el rei a la conversa és la reina
    • Continguts propis, pagats i guanyats
    • Casos pràctics: exemples d’èxit

    Metodologia

    El format consisteix en una classe on-line en directe d’1 hora de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió. Podràs connectar-te còmodament des del teu despatx, casa o en mobilitat a l’hora escollida. Sense desplaçaments.

    Destinataris

    Periodistes i professionals de la comunicació, ja familiaritzats amb el treball en xarxes socials i l’elaboració d’estratègies d’interacció amb usuaris i clients a través de Social Media, que vulguin professionalitzar la seva tasca com a comunicadors aprenent les bases de la creació i producció de continguts de marca a mida.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques a la Facultat de Ciències de la Informació de Sevilla. Ha estat directora creativa en agències espanyoles dedicades al màrqueting on-line o al màrqueting below the line. Des del 2009, és directora creativa i sòcia fundadora d'Úbica Below, agència especialista en màrqueting i comunicació digital. Professora i ponent amb més de 15 anys d’experiència impartint cursos especialitzats en aquesta matèria en diferents centres i universitats.