Ens trobem en un moment de saturació de continguts que fa difícil arribar als nostres usuaris i connectar amb ells. Descobrir com aplicar una estratègia de branded content dins de la teva estratègia de continguts, t’ajudarà a empatitzar amb la teva audiència. L’objectiu del webinar és fixar els principis del desenvolupament branded content: un contingut útil, bé sigui de tipus informatiu o d’entreteniment, que integrarà la marca, essent tant rellevant per a l’usuari com per a la marca en si mateixa.
El format consisteix en una classe on-line en directe d’1 hora de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió. Podràs connectar-te còmodament des del teu despatx, casa o en mobilitat a l’hora escollida. Sense desplaçaments.
Periodistes i professionals de la comunicació, ja familiaritzats amb el treball en xarxes socials i l’elaboració d’estratègies d’interacció amb usuaris i clients a través de Social Media, que vulguin professionalitzar la seva tasca com a comunicadors aprenent les bases de la creació i producció de continguts de marca a mida.
Licenciada en Publicidad y Relaciones Publicas en la Facultad de Ciencias de la Información de Sevilla. Anteriormente, directora creativa en agencias españolas dedicadas al marketing on-line o al marketing belowthe line. Desde el 2009, directora creativa y socia fundadora de Úbica Below, agencia especialista en marketing y comunicación digital. Profesora y ponente desde hace 15 años en cursos especializados de esta materia para diferentes entidades.
27/01/2021 Barcelona |
27/01/2021 Barcelona |
22/01/2021 Barcelona |
20/01/2021 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2021
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20