• Webinar: Metavers i comunicació, reptes i oportunitats

    Objectius del curs

    El metavers és el nou objecte brillant de l’univers digital. Poder entendre’l, definir-lo i saber aplicar-lo en el desenvolupament de continguts, discussions o entrevistes de tot l’àmbit és una necessitat de la qual no podem escapar-nos. Empreses punteres com Meta (anteriorment coneguda com Facebook), Microsoft, Google o les xineses Baidú o Tencent ja s’han posat en marxa per dominar el metavers. En aquest webinar comprendrem què significa el metavers i quines són les seves implicacions, tant des del punt de vista personal com professional.

    Programa

    • De les xarxes socials al metavers
    • Aspectes bàsics del nou univers virtual
    • Models d’actuació, dispositius i espais de realitat
    • Els avatars i la seva interacció en l’espai digital
    • Metavers com a nova esfera professional que s’expandeix
    • El rol dels mitjans de comunicació en el metavers
    • Preguntes i reflexions

    Metodologia

    El format consisteix en una classe en directe d’1,5 hores, combinada amb les preguntes que els participants poden fer a través del xat i que rebran resposta al final de la sessió.

    Destinataris

    Periodistes, redactors independents i productors de continguts. Responsables de comunicació corporativa. Blocaires particulars o professionals. Directors de gabinets d'imatge i comunicació. Responsables de màrqueting

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.