• Webinar: Quina és la millor xarxa per al meu negoci?

    Objectius del curs

    Cal ser presents a totes les xarxes? La resposta és no. Hem de triar les xarxes on hem de ser seguint uns paràmetres objectius: què m'ofereix cada xarxa, quin públic hi ha, quins són els meus objectius, etc. Ara que estem en un moment estrany, potser és una bona ocasió per veure si som on hem de ser i assegurar la nostra estratègia en xarxes socials.

    Programa

    • Hem de ser a les xarxes socials?
    • Beneficis i perills
    • Com triem les xarxes? Estratègia
    • Anàlisi de les principals xarxes
    • On has de ser tu?

    Metodologia

    El format consisteix en una classe en directe d’1,5 hora de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió. Al llarg de la sessió, la docent plantejarà un seguit de preguntes que després donaran com a resultat individual a cada persona, la tria de xarxes correcta.

    Destinataris

    Totes aquelles persones que tinguin, o vulguin tenir, presència a xarxes socials.

    Professors

    Sílvia Llombart Monner

    Periodista especialitzada en Internet des de 1997. Entre altres coses, ha estat directora de laMalla.cat des de 2000 fins a 2006, cap de planificació editorial no diària a Prisacom el 2007 i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com de 2009 fins 2011. És professora del Taller integrat de periodisme - Especialització Internet a la Universitat Pompeu Fabra.