Les Xarxes Socials són avui en dia una obligació i un repte per a les marques o empreses que volen connectar amb els seus consumidors. A la complexitat de crear continguts de qualitat, es suma la cada dia més creixent dificultat de fer-los arribar als usuaris. Conèixer les possibilitats del social media paid, t’ajudarà a aplicar una estratègia de promoció social que et permetrà reconnectar amb els teus usuaris, donar notorietat al teu contingut i aconseguir els teus objectius, mesurant l’impacte i rendiment de cada cèntim invertit per aconseguir-ho.
El format consisteix en una classe en directe d’1 hora i mitja de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió.
Periodistes i professionals de la comunicació ja familiaritzats amb el treball en xarxes socials i l’elaboració d’estratègies d’interacció amb usuaris i clients a través del Social Media, que vulguin complementar-les amb campanyes de social media paid per maximitzar l’impacte i abast de les seves accions.
Licenciada en Publicidad y Relaciones Publicas en la Facultad de Ciencias de la Información de Sevilla. Anteriormente, directora creativa en agencias españolas dedicadas al marketing on-line o al marketing belowthe line. Desde el 2009, directora creativa y socia fundadora de Úbica Below, agencia especialista en marketing y comunicación digital. Profesora y ponente desde hace 15 años en cursos especializados de esta materia para diferentes entidades.
12/04/2021 Barcelona |
12/04/2021 Barcelona |
09/04/2021 Igualada |
07/04/2021 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2021
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20