TikTok s’ha convertit en un referent en xarxes socials i s’ha guanyat un lloc rellevant en les estratègies de comunicació de marques, institucions i empreses. En aquesta sessió abordarem els aspectes essencials de la xarxa més popular per a concebre-la i explotar-la com a un actiu en els nostres plans de promoció i visibilitat digital.
El format consisteix en una classe en línia en directe d’una hora i mitja de durada on es combina l’exposició dels continguts amb les preguntes que les persones que hi participin podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió.
Periodistes, redactors independents i productors de continguts. Responsables de comunicació corporativa. Blocaires particulars o professionals. Directors de gabinets d'imatge i comunicació. Responsables de màrqueting
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
24/04/2024 Barcelona |
24/04/2024 Barcelona |
22/04/2024 Sant Cugat del Vallès |
22/04/2024 Girona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20