• Webinar: TikTok, com crear continguts i marca

    Sessió on line en directe

    Objectius del curs

    TikTok s’ha convertit en un referent en xarxes socials i s’ha guanyat un lloc rellevant en les estratègies de comunicació de marques, institucions i empreses. En aquesta sessió abordarem els aspectes essencials de la xarxa més popular per a concebre-la i explotar-la com a un actiu en els nostres plans de promoció i visibilitat digital.

    Programa

    • TikTok, la xarxa del moment
    • Tipus de públic (target)
    • Tècniques de generació de contingut
    • Branding a TikTok
    • Community Management de TikTok
    • Com fer-la servir des d'un punt de vista professional
    • Casos d’usuaris, marques i mitjans de comunicació

    Metodologia

    El format consisteix en una classe en línia en directe d’una hora i mitja de durada on es combina l’exposició dels continguts amb les preguntes que les persones que hi participin podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió.

    Destinataris

    Periodistes, redactors independents i productors de continguts. Responsables de comunicació corporativa. Blocaires particulars o professionals. Directors de gabinets d'imatge i comunicació. Responsables de màrqueting

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.