Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / Vols participar en aquestes formacions?
  • Vols participar en aquestes formacions?

    18 febrer, 2020

    T’explicarem el funcionament de les peticions d’informació pública, donarem nocions bàsiques de dret penal i penitenciari, ensenyarem a fer un pla de màrqueting digital, mostrarem com potenciar el canal de Youtube, practicarem el Mojo, gestionarem Mailchimp i explorarem tècniques de storytelling, entre d’altres.

    Tweet
     
     

    Workshop sobre Petició d'informació pública

    Barcelona. Dilluns 24 de febrer (de 15:30h a 18:30h)
    Girona. Divendres 20 de març (de 10:00h a 13:00h)

    La llei de Transparència catalana permet als periodistes fer peticions d'informació pública per explicar històries periodístiques sobre aspectes socials, econòmics, mediambientals, etc. d’àmbit local. Karma Peiró ens ajudarà a conèixer els mecanismes i la manera més adient per aconseguir aquesta informació que serà única i exclusiva.

    Dret penal i penitenciari per a periodistes

    Barcelona. Dimarts 25 de febrer i 3 de març (de 09:30h a 14:30h)

    L’objectiu del curs, coorganitzat amb el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, és donar al periodista les eines bàsiques per interpretar les resolucions i les notícies que surten de l’àmbit judicial amb rigor, conèixer el vocabulari jurídic i aportar el context necessari per fer les notícies més comprensibles.

    Com dissenyar un pla de màrqueting digital

    Barcelona. Dimecres 26 de febrer i 4 de març (de 09:30h a 14:30h)

    En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats i repassarem totes les eines estratègiques online que podem posar a treballar per al compliment d’aquests objectius.

    Gestió de YouTube Studio per a periodistes. Com treure'n profit

    Barcelona. Dijous 27 de febrer (de 09:30h a 14:30h)

    YouTube és la plataforma de vídeos que molts usuaris utilitzen per mantenir-se al fil de la notícia o bé estar al corrent de campanyes corporatives, entre altres opcions. En aquest curs, dirigit per Ivan Comas, t'ajudarem a potenciar aquest canal, com a periodista, comunicador o gestor de continguts.

    Introducción al periodismo móvil

    Online. Del dilluns 2 al dimarts 31 de març (6 hores)

    L'objectiu d'aquest curs, impartit per Jordi Flamarich, és presentar les bases del periodisme mòbil i aprendre tècniques, nous formats i estils periodístics adaptats tant a la reduïda mida de la pantalla d'un mòbil com a la forma en què l'audiència accedeix i redistribueix la informació a través de les xarxes socials.

    E-mail màrqueting amb Mailchimp

    Girona. Dimarts 3 i dijous 5 de març (de 09:30h a 13:30h)
    Barcelona. Dilluns 9 i 16 de març (de 15:30h a 19:30h)

    En aquest curs, dissenyat per Marta Aguiló, veurem com programar i dissenyar una campanya d’e-mail màrqueting i com gestionar de forma eficaç els nostres contactes. També s’examinaran diversos exemples i coneixerem les opcions de disseny i gestió de Mailchimp.

    Storytelling: El nuevo género de la comunicación persuasiva

    Online. Del dimecres 4 al dimarts 31 de març (12 hores)

    Aquesta formació, a càrrec de Mario Sorribas i Francesc Ponsa, està plantejada des d'una perspectiva teòrica i pràctica, ofereix una definició del concepte i tècniques concretes en tres àmbits: la comunicació política, la comunicació empresarial i la creació de productes periodístics.

    Grups de treball:
    Formació

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    Recomanacions del Col·legi de Periodistes i Mossos d'Esquadra
    Aprofita aquests dies la formació online!
    Mesures del Col·legi de Periodistes davant la pandèmia del Coronavirus
    El periodisme és una professió d'alt risc en casos de pandèmia
    Convocats els Premis Internacionals de Periodisme Mòbil
    Ajornada la visita del degà del Col·legi a Tarragona
    Posposada la conferència de David  Jiménez del cicle Experiència de Periodista
    Posposada la ronda d’esmorzars informatius amb eurodiputats
    Vols eixamplar el teu bagatge professional?
    Comunicat de suport als periodistes enfronts dels atacs a les xarxes socials
  • Cercador

  •  
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
    Newsletters i esdeveniments, l’última aposta
    Jo ara també soc periodista
  •  
    Recursos útils
    Webs
    La xarxa
    Contra el fangar
    Això és real?

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies