Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / Presentació de l'estudi "Noves Oportunitats i Nínxols d'ocupació per a Periodistes"
  • Presentació de l'estudi "Noves Oportunitats i Nínxols d'ocupació per a Periodistes"

    18 febrer, 2022

    L'estudi, impulsat pel Col·legi de Periodistes i Barcelona Activa, ha estat encarregat a un equip d’investigadores de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna per identificar les sortides professionals presents i potencials per als periodistes. L'acte va tenir lloc el passat dimecres 23 de febrer, a les 17.00 h, a la seu de Barcelona del Col·legi de Periodistes. Cal inscripció prèvia per assistir a l'acte. 

    Tweet
     
     

    El Col·legi de Periodistes de Catalunya i Barcelona Activa van presentar l'estudi "Noves Oportunitats i Nínxols d'ocupació per a Periodistes" el passat dimecres 23 de febrer, a les 17.00 hores, a la seu de Barcelona del Col·legi de Periodistes. El document és una actualització de l'anterior versió publicada l'any 2012 amb l'objectiu d'analitzar el mercat laboral de la comunicació a Catalunya i detectar els principals nínxols professionals que hi ha actualment per a periodistes. Reserva la teva plaça a través del nostre formulari. 

    L'estudi ha estat encarregat a un equip d’investigadores de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (Universitat Ramon Llull) format per Patricia Coll, Alba Sabaté Gauxachs, Silvia Vehí i Núria Torras, dirigides pel catedràtic Josep-Lluís Micó. L'equip ha entrevistat una cinquantena de professionals del sector que ocupen llocs estratègics en empreses. 

    L'acte comptarà amb les intervencions de Joan Maria Morros, degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya; Raquel Gil, Comissionada de Promoció de l’Ocupació i Polítiques Contra la Precarietat i Josep-Lluís Micó, director de l'estudi. A l'acte també participaran les periodistes Mariola Dinarès, Karma Peiró, Patrícia Plaja i Tate Santaulària com a participants en la roda d'entrevistes juntament amb Félix Ortega, Director General de Barcelona Activa. Els assistents rebran un exemplar de l'estudi editat per Barcelona Activa. 

    INSCRIPCIONS

    Documents relacionats
    PDF icon Invitació
    PDF icon Noves Oportunitats i Nínxols d'ocupació per a Periodistes

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    Manel Alías clausura l'Experiència de Periodista
    El Congrés de Periodisme d'Osca es presenta a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya a Lleida
    La periodista Mònica Bernabé, candidata al XVIII Premi Couso
    L'exposició d'Horacio Seguí es trasllada a Girona
    Presentació de l'Any Maria Matilde Almendros
    Sandra Balsells: "Com a fotoperiodista tinc el privilegi de viure vides que no són la meva"
    Lliurament de la XV edició dels premis Mila de Periodisme
    Sor Lucia Caram, protagonista del cicle "Pessics de Vida"
    Mor el periodista i col·legiat Valentín Popescu
    Joan Ignasi Ortuño presenta el llibre "El Libro Rojo del Covid"
  • Cercador

  •  
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
    Newsletters i esdeveniments, l’última aposta
    Jo ara també soc periodista
  •  
    Recursos útils
    Webs
    La xarxa
    Contra el fangar
    Això és real?

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies