Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / Nova edició del curs "Cómo ser periodistas saludables en la era de la hiperconexión"
  • Nova edició del curs "Cómo ser periodistas saludables en la era de la hiperconexión"

    14 novembre, 2022

    The Self-Investigation llança la tercera edició del seu programa sobre benestar i gestió d'estrès per a periodistes. Els col·legiats i col·legiades poden aconseguir la seva plaça de manera gratuïta. El curs comença el 21 de novembre i finalitza el 16 de desembre. 

    Tweet
     
     
    Com ser periodistes saludables en l'era de la hiperconnexió
    Font:
    The Self-Investigation

    Després de l'èxit del curs anterior, es torna a celebrar una nova edició del curs gratuït "Cómo ser periodistas saludables en la era de la hiperconexión". Els periodistes aprendran les claus per trobar l'estabilitat, mantenir la seva energia i evitar la sobrecàrrega digital amb només 15-20 minuts diaris. Aquest repte de 20 dies també t'ajudarà a compartir obstacles i assoliments amb altres periodistes. 

    Per què hauries d'unir-te al repte de 20 dies?

    T'ajudarà a mantenir la teva motivació i avançar diàriament i podràs compartir els teus obstacles i assoliments personals amb altres periodistes de tot el món. A més, durant el repte pots participar a dues sessions en viu amb les instructores i convidades expertes.

    En aquest curs aprendràs a mantenir la bateria carregada sota pressió, relacionar-te amb l'entorn digital de manera sana, establir límits saludables a nivell personal i amb els altres, gestionar els pensaments i les emocions negatives i centrar-te en el que de veritat és important.

    Per accedir a la teva plaça has de crear un compte personal i introduir el codi de descompte que pots demanar a comunicacio@periodistes.cat. Registra't i accedeix al Paquet Estàndard de manera gratuïta. 

    Aquesta formació forma part del projecte The Self-Investigation fundat per Mar Cabra, periodista i Premi Pulitzer per la investigació dels papers de Panamà. La iniciativa vetlla per oferir recursos i eines a periodistes i mitjans amb l'objectiu de construir una relació sana amb el seu entorn laboral. Els periodistes hem d'aprendre a cuidar-nos i desconnectar per gaudir del nostre oci. 

    A més, el 17 de novembre a les 19:00 h se celebrarà la sessió "Com evitar la fuga de talent als mitjans". Serà moderada per Mar Cabra i comptarà amb la participació de ponents de mitjans de l'Amèrica Llatina i Espanya. Si vols inscriure't clica aquí.

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    Un curtmetratge produït pel col·legiat David Aymerich, candidat als Gaudí
    El Col·lectiu Negatiu presenta una nova exposició al Col·legi de Periodistes de Catalunya
    El País obre la convocatòria de la 40a edició dels Premis Ortega y Gasset de Periodisme
    Nova promoció per Nadal dels Centres Odontològics Drs. Miravé
    La Clara Castillón guanya el Concurs de Nadales Periodístiques
    La Demarcació de Tarragona presenta la memòria de 2022
    L'avantprojecte de llei d'informació classificada, un retrocés en termes democràtics
    Jornada sobre la igualtat de tracte i la no discriminació
    T'esperem al sopar de festes
    Esmorzar de Nadal, 100% Lleidatà
  • Cercador

  •  
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
    Newsletters i esdeveniments, l’última aposta
    Jo ara també soc periodista
  •  
    Recursos útils
    Webs
    La xarxa
    Contra el fangar
    Això és real?

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies