Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / Periodisme i Poder, tema protagonista del IX Simposi de Llibertat de Premsa
  • Periodisme i Poder, tema protagonista del IX Simposi de Llibertat de Premsa

    23 maig, 2024

    La demarcació de Lleida del Col·legi de Periodistes de Catalunya  i la Universitat de Lleida van acollir el passat dijous 16 de maig el IX Simposi de Llibertat de Premsa que va tractar sobre 'Periodisme i Poder'.

    Tweet
     
     
    IX Simposi de Llibertat de Premsa celebrat a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera. Campus de Cappont. Universitat de Lleida
    Autor:
    Gladys Soler
    Font:
    CPC Lleida

    La jornada inaugural va comptar amb la  Magda Gregori, membre de la junta del govern del col·legi de periodistes i com a mestra de cerimònia de tot el simposi vam tenir a la presidenta del CPC Lleida, Laura Alcalde.

    Durant l'esdeveniment, van tenir lloc dos taules rodones sobre Periodisme i Poder. La primera titulada  ‘ Reptes del periodisme enfront del poder polític’, va estar moderada per la periodista Noelia Casellas i va tenir com a ponents Ángeles Caballero, periodista y col·laboradora en la Cadena SER i diari el País i al periodista Jesús Morales, director adjunt de 20 Minutos.

    La segona taula anomenada 'Anàlisis de la comunicació política en l’àmbit acadèmic’ va estar moderada per la periodista Miriam García. Aquesta taula va estar composada per Guillem Suau Gomila (Doctor en comunicació, coordinador acadèmic i professor del Grau en Comunicació i Periodisme Audiovisual de la Universitat de Lleida i professor del Màster en Comunicació Política i Institucional de la UPF/BSM), Irene López (Periodista, especialitzat en ciències polítiques i de l’administració (UPF) i autora del llibre: “Els Spin Doctors del Palau”) i Ezequiel Ramón, periodista, doctor i professor del Departament de Mitjans Comunicació i Cultura de la UAB).

    Els politòlegs Xavier Peytibi i Xavier Tomàs, van estar els encarregat de tancar el IX Simposi de Llibertat de premsa amb una conversa titulada: “El poder del periodisme quan tothom és un mitjà de comunicació”.

    Us convidem a veure tot el simposi al nostre canal de Youtube:

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    Presentació dels set volums sobre els cent anys de ràdio a Barcelona del periodista Luis Segarra
    Joan Maria Pou i Ricard Torquemada compartiran micròfon a Berga
    L'exdegana Neus Bonet és elegida presidenta de Ràdio Associació de Catalunya
    El Col·legi participa en un debat sobre els reptes de futur del Camp de Tarragona
    El Grup de Treball de Periodisme Solidari debat sobre l'auge de la ultradreta a Europa: equidistància informativa o activisme?
    El Col·legi de Periodistes i la Fundació Galatea impulsen un servei d'assessorament de suport emocional i professional
    Convocats els XIV Premis de Comunicació Corporativa Pilar Casanova
    Sortegem tres beques per la VI edició del Curs Periodisme Especialitzat d'Alcanyís, “Viatjar per explicar-ho. Mirades que guien i alimenten”
    L'arribada de l’estiu ens porta el Soparet a la terrasseta
    Convocat el 35è Premi Turístic Internacional “Pica d’Estats”
  • Cercador

  •  
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
    Newsletters i esdeveniments, l’última aposta
    Jo ara també soc periodista
  •  
    Recursos útils
    Webs
    La xarxa
    Contra el fangar
    Això és real?

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies