• Redacta continguts amb IA amb la teva veu de marca i personalitza'ls per als teus públics

    Curs presencial

    Objectius del curs

    En aquest curs pràctic aprendrem a redactar continguts amb IA que reflecteixin la teva veu de marca i a personalitzar-los per als diferents públics. Explorarem tècniques d'anàlisi de veu de marca i adaptació de contingut. També veurem com utilitzar la IA per crear avatars de públics i posar a prova els continguts (a través de converses, GPTs o Copilots).

    Programa

    • Ús ètic i responsable de la IA en el departament de comunicació.
    • Claus del prompting efectiu.
    • Tècniques d'anàlisi de veu de marca i adaptació de continguts.
    • Ús de la IA per crear avatars dels públics i testejar els contingut (GPTs, copilots).
    • Pràctiques: anàlisi de veu de marca i redacció de continguts adaptats amb ChatGPT.

    Metodologia

    El curs té format taller: es combinen les explicacions teòriques amb la pràctica en temps real. Es recomana assistir amb ordinador i tenir creat un compte gratuït de ChatGPT per aprofitar al màxim la sessió.

    Destinataris

    Periodistes que treballen en departaments de comunicació i gabinets de premsa i volen aprofitar el potencial de la IA generativa. També està adreçat a consultors de comunicació i professionals dels departaments de màrqueting que volen explorar l'aplicació de la IA en la redacció de continguts personalitzats.

    Aquest curs complementa el taller "Aprofita ChatGPT, Copilot i Gemini en el departament de comunicació", però no és imprescindible haver-lo cursat per assistir-hi.

    Professors

    Cristina Aced

    Llicenciada en Periodisme per la UPF, és doctora (PhD) en Societat de la Informació i el Coneixement per la UOC. Consultora, formadora i mentora en comunicació digital. Des de fa més de 15 anys ajuda als departaments de comunicació a comunicar de forma més innovadora a través de les eines digitals. Des de 2006 escriu a Blog-o-corp, considerat un dels millors blogs d’Europa sobre comunicació segons Communication Director. Ha publicat 12 llibres sobre comunicació digital.