Fer servir IA per generar idees de vídeos, guions, estructures de contingut, i millorar la coherència del missatge sense perdre la creativitat pròpia de TikTok.
1. Introducció
2. Prompts pràctics per a cada ús real
3. Conclusions i recursos
El curs consta d’un vídeo que es podrà consultar en qualsevol moment durant el curs. No inclou tutoria del professorat.
L'horari indicat al marge dret és orientatiu. Com el vídeo està enregistrat, l'alumnat pot accedir als materials els dies i hores que prefereixi fins a la data de finalització del curs.
Comunicadors, periodistes i marques que volen adaptar-se a formats curts i dinàmics.
Graduada en Periodisme per la UAB, especialitzada en continguts i màrqueting digital. Escriptora i redactora SEO com a Content Specialist a eDreams i creadora de continguts de viatges i gastronomia a blogs digitals. Amb 10 anys d'experiència en crear continguts SEO i gestionar campanyes amb influencers a xarxes socials dins de departaments de màrqueting digital a grans multinacionals com Fluidra, Perrigo o eDreams a dia d'avui.
08/07/2025 Barcelona |
07/07/2025 Badalona |
07/07/2025 Barcelona |
07/07/2025 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat