• Comunicar per a ONGs, què cal tenir en compte?

    Laura Saula
    -
    6 febrer, 2018

    Hi ha un gran nombre de petites entitats i ONGs que necessiten serveis professionals de comunicació. Laura Saula ens explica al Report.cat, setmanari digital del Col·legi, quines són les peculiaritats i limitacions afegides amb què es troben els periodistes que treballen en aquest sector.

    Acte organitzat per l'associació Dincat en defensa dels llocs de treball de les persones discapacitades| Foto: Lidera Comunicació

    La primera de les dificultats més evidents és la de disposar de pressupostos molt ajustats. “Això ens obliga a prescindir de la publicitat i a ser molt més creatius a l’hora d’aconseguir que els mitjans vegin la nostra història com a noticiable”, explica Marina Llansana, sòcia cofundadora de Lidera Comunicació, agència que es dedica a portar la comunicació de diferents associacions i entitats. Tot i això, la periodista considera que el gran avantatge és que, al contrari de les empreses de productes, les entitats solen oferir continguts d’interès social que fàcilment capten l’interès dels periodistes. I si encara filem més prim, també acostumen a fer campanyes amb presència de cares conegudes. “És molt fàcil aconseguir que els famosos participin, perquè és un win-win tant per la nostra campanya, com per la seva imatge personal”, assegura Llansana.

    Pots llegir l’article sencer a Report.cat

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.