Del 2 al 4 d’octubre de 2025, Formentera tornarà a ser l'escenari de Formentera20, una trobada professional en format reduït que combina formació, actualització i networking al voltant de les tendències en comunicació, cultura digital i mitjans.
Durant tres dies, els assistents podran participar en ponències, taules rodones i activitats repartides en diferents espais de l'illa. Els continguts se centraran en àmbits com la comunicació, les xarxes socials, el brànding, els mitjans, la creació de continguts, la innovació i l’estratègia digital, entre d'altres.
La 12a edició comptarà amb destacats professionals del sector com Marta Prieto-Moreno, Chief Digital Officer d’IPG Mediabrands Espanya, Óscar Ordoñez, Director de Màrqueting & Experiences a Caixabank, Lorena Poza, Directora de Comunicació, Màrqueting i Sostenibilitat a Bizum, Anna Roca, Directora General d’After, Juan Baixeras, Director de Canals Digitals a Mediaset, Santiago Miguélez, Director de Màrqueting d’Estrella Galicia i Guille Cascante, CEO de Goroka i reconegut creador audiovisual.
L’entrada té actualment un preu promocional de 299 euros. Tot i que aquest import pujarà properament, es mantindrà aquest preu reduït per a les persones col·legiades. Per tal de gaudir del descompte que l'organització posa a disposició del Col·legi de Periodistes, els interessats han d'escriure al correu info@formentera20.com acreditant la seva pertinença al Col·legi i a continuació rebran el descompte.

Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari