Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / Nou descompte per gaudir de les activitats d’estiu a Font-Romeu Pyrénées 2000 i Saint-Lary
  • Nou descompte per gaudir de les activitats d’estiu a Font-Romeu Pyrénées 2000 i Saint-Lary

    8 juliol, 2025

    Aquest estiu, els col·legiats i col·legiades, així com els seus familiars directes, poden beneficiar-se d’un 15% de descompte en totes les activitats d’estiu de les estacions Font-Romeu Pyrénées 2000 i Saint-Lary, gràcies a un nou acord amb Altiservice.

    Tweet
     
     

    Les estacions romandran obertes del 5 de juliol al 30 d’agost de 2025, i ofereixen un ampli ventall d’activitats per a totes les edats i gustos: BTT, senderisme, kàrting, suntubing, gastronomia de muntanya, entre moltes altres.

    Novetats destacades de la temporada a Font-Romeu Pyrénées 2000

    • Draco’ski – Tirolina gegant: Viu l’emoció d’un vol a gran velocitat amb Draco’ski, la nova tirolina gegant que sobrevola la zona de La Calme. Una experiència aèria inoblidable, amb vistes espectaculars dels paisatges pirinencs. Ideal per fer-la en solitari o en duo, una activitat pensada per als amants de l’adrenalina i de la natura.
    • Draco’snow – Trineu sobre rail 4 estacions: Segueix les petjades dels dracs llegendaris amb Draco’snow, un trineu sobre rail apte per a totes les estacions de l’any. Fabricat pel líder mundial Wiegand, ofereix un descens emocionant combinant seguretat, diversió i respecte pel medi ambient. Una aventura pensada tant per a famílies com per als més atrevits.
    • Per primera vegada, el telecadira del Belvédère funcionarà durant l’estiu! Això permetrà accedir fàcilment al Coll de Pam i explorar tota la zona de BTT de Font-Romeu Pyrénées 2000. Una nova oportunitat per als amants de la bicicleta de muntanya i dels grans paisatges.

    Descobreix un entorn protegit a 2.017 metres d'altitud, amb 149 hectàrees de paisatge verge. Les Rutes dels Llacs permeten fer excursions accessibles per a tothom, amb parades en tres acollidors refugis i restaurants de muntanya. Un espai classificat des del 1976 i protegit pel Departament dels Pirineus Orientals des dels anys 2000.

    Una oportunitat perfecta per gaudir de la natura i la muntanya en família, en parella o amb amics.

    Per obtenir el descompte, podeu presentar el carnet col·legial directament a les taquilles de l'estació o bé fer la compra en línia a través del web oficial d’Altiservice: https://forfaits-ce.altiservice.com. Trobareu el fulletó complet amb totes les activitats i preus per estació a l’arxiu adjunt.

    Documents relacionats
    PDF icon Consulta tots el ventall d'activitats

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    Nou acord amb Augusta Abogados per oferir assessorament jurídic especialitzat als col·legiats
    El Congrés de Periodistes obre inscripcions per a col·legiats/des
    El CIC defensa que una rectificació a temps pot reforçar la credibilitat i el compromís amb la deontologia
    La periodista belga Béatrice Delvaux, guardonada amb el Premi Ernest Udina a la Trajectòria Europeista 2025
    Tancat per vacances!
    50 anys del cas Huertas: un abans i un després en la lluita per la llibertat de premsa
    Nou horari d'atenció col·legial durant les vacances d'estiu
    El CIC recalca que la credibilitat depèn tant de la veracitat com de la transparència i la independència
    Els fotoperiodistes tarragonins mostren els seus treballs en una exposició al Moll de Costa
    Qui són els teus candidats a rebre la Mosca Grossa i la Mosca Borda?
  • Cercador

  •  
    Un New Deal per als mitjans
    Quan la mare va a la guerra
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
  •  
    Professió de risc
    L'epicentre de la desinformació
    Marc Basté: "La batalla de veritat serà per la confiança"
    Recursos útils
    Webs

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies